UPS 140-vuotta - juhlat Pietarinkarilla 17.8.

19.8.2024

Kommodori Seppo Ylä-Himangan tervetuliaispuhe
Emeriittus kommodori Markku Saaren juhlapuhe
Rami Helle lipunlaskussa
Ansiomerkkien saajat oikealta: Risto Lindström (pronssinen ansiomerkki), Mika Kaarto (pronssinen ansiomerkki), Juha Svahn (hopeinen ansiomerkki), Tomi Pappila (pronssinen ansiomerkki), Ossi Valtonen (hopeinen ansiomerkki), Taina Helminen (pronssinen ansiomerkki), Mika Ranta (hopeinen ansiomerkki) ja Heikki Blinnikka (hopeinen ansiomerkki)

Uudenkaupungin purjehdusseuran 140-vuotista taivalta juhlistettiin Pietarinkarilla 17.8.2024. Paviljongin kauniiksi laitetussa salissa oli taas kauan kaivattua runsaspäisen juhlaväen puheensorinaa, juhlapuheita ja tanssia.

Illallisen lomassa kuultiin puheita ja nautittiin illasta hyvässä seurassa. Seuran toiminnassa aktiivisesti mukana olleita palkittiin pronssisin ja hopeisin ansiomerkein.

Ilta huipentui UPS valssiin ja tanssilattialla oli ruuhkaa bändin soittaessa. Tykinlaukaus ammuttiin lippujen laskun merkiksi.

Kiitos juhlatoimikunnalle ja juhlaväelle mukavista juhlista!